Teeeeeeest med flera e

Dagens ridpass med Peppe gick riktigt riktigt bra, jag fick hjälp av Monica och hon gav mig massor av tips och lite saker jag måste tänka på. Jag vet nu lite mer hur jag ska rida honom och några "knappar" hittade jag nog, guldvärt verkligen! Det var helt klart bästa passet på honom och det kändes nästan som jag satt och log hela tiden, han är så fin! ♥ 
 
Annars har det varit en ganska lugnt dag idag, jag åkte till Inters stall vid 4-tiden och red honom en sväng i skogen. En skrittur blev det bara och det gick helt okej, han var dock väldigt tjafsig i munnen. Han kanske hade en dålig dag eller något, ville inte bråka med honom så jag lät honom mest gå på halvlånga tyglar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0